lørdag den 16. januar 2010

Karma guderne vil have mig ud

hehehe men jeg blir indenfor, hvor der er varmt og hygsomt. Har egt ikke så meget på hovedet ikke mere end hvad jeg plejer - Eks'en er blevet gift - Kom op og hentede trolden men en vielsesring på fingeren. Jeg ku kun reagere ved et ' Du er jo sindsyg'. Glemte helt at sige tillykke og alt det gøgle der hører sig med til sådan en begivenhed, måske fordi at det har taget ham to år at få et barn og blive gift med en pige som han har kendt ja i to år... Det gik nok lige lidt hurtigt at efter 5-6 år med mig så mødte han sin sande kærlighed fik barn og blev gift, men okay han rykkede jo også fra min seng direkte over i hendes ... Men hun er kvik nok lillepigen han har sig nu - Når han nu har tilbøjeligheder til at smutte fra alt, gæld, ansvar alm. anstændighed så har hun da lige sikret sin røv ved en juridisk forpligtigelse.... Han så helt flov ud da jeg så ringen og spurgte ham .. Blev hel rød i hovedet. Sjovt nok så påvirker det mig ikke så meget, ikke efter at jeg er blevet bevidst om hvad han er for en type mand... Men det undrer mig at møde mennesker som har været en del af ens liv - Jeg har jo kendt ham i en mil år og det virker som om han bare spiller skuespil for resten af verden og nu er han i gang med det hyggelige lille familie liv - så kan han ellers knalde bimboer på toillettet til fester, mens lillepigen passer hans trold og er højgravid. Men ok i det mindste ringede jeg og gav ham tørt på for den - Søstersoldaritet - eller hvad fanden ... Hun vidste hvad der kom - hun var selv den anden kvinde mens jeg gik hjemme på barsel så hvad regner hun med ; at han vil holde sig i skindet for nu er det hende... aldrig købe den om kærlighed enten behandler man folk ordentligt ellers gør man ikke - det ligger i ens måde at betragte andre på man behøver ikke at elske for at være et ordentligt menneske med fine værdier og hvis man gør det så er man jo ikke en skid værd ligeså snart man ikke elsker længere ... Og ærligt talt det er ikke en kærlighed jeg gir synderlig meget for ....



Andet nyt er at Alt teknisk fucker for mig for tiden - Lidt sort men jeg tror at universet prøver på at få mig ud blandt folk for at leve mit liv- men jøsses der er jo drøn koldt derude og jeg er slet ikke skabt til det her vejr - Er født for solen og varmen kan ikke gøre for det - Det er bare min natur så nu står den på blondie over tv'et stearin lys og spontane anfald af oprydning og papir sortering - når jeg ikke lige står på hovedet og/eller har de mest tåbelige (omend utrolige hyggelige) samtaler med min trekkie sjæleven..
Jeg er dog begyndt at tænke meget over hvor meget tid man spilder på ingenting - x antal min. ventetid på at downloade et spil. x antal min. på at vandet i opvasken kan blive koldt nok så man ikke skolder hænderne. x antal min på at limen skal tørrer osv .... x antal min på at chatte uden at se folk .... Det virker så tåbeligt men på den anden side; man lever jo blot sit liv og man kan sq også gå glip af ret meget ved at hele tiden føle man skal udrette et eller andet stort - Tror egt det handler om at hygge sig med det man gør uanset om man så sidder på face hele dagen eller skriver den ene artikel efter den anden ...
Nå et spontanitets rengøringstrip melder sig så Ciao bella ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar